Ukrainian-German Conference “Informatics. Culture. Technique “, ONPU, September 12-22, 2018 (UKR)

З 12 по 22 вересня в Одеському національному політехнічному університеті відбулася VI Українсько–німецька конференція «Інформатика. Культура. Техніка».
Продовжуючи модифікацію тем навчальних модулів, розроблених у Erasmus+KA2-проекті “GameHub: університетсько-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні”, команда GameHub-ONPU представила дві доповіді:
1) Лугова Т. А. (Татьяна Зиновьева), Блажко О. А. Модель розробки навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних математичних знань;
2) Антонюк В. В., Блажко О. А., Трояновська Ю. Л. (Юлия Трояновская) Особливості автоматного програмування в програмних компонентах ігрового рушія UNITY3D.
Перша доповідь була присвячена ідеям настільної гри М. Ареста (https://www.facebook.com/arest.michael) «Шоколадна математика», засвоєнню основ економічної математики дітьми дошкільного віку через спеціальну систему подачі вихідних даних у вигляді частинок шоколаду та грошових символів для демонстрації механізму таблиці множення. Автори запропонували прототип відео-гри для Android-пристроїв на основі комбінації моделей MDA (Mechanics, Dynamics and Aesthetics) та DPE (Design, Play and Experience).
Друга доповідь представила результати експериментів із переведення UML-діаграм станів комп’ютерної гри в модель машини станів з використанням плагінів Behaviour Machine і PlayMaker ігрового рушія Unity3D. Авторами виявлено особливості реалізації, які є основою для алгоритму автоматизованого синтезу покрокових рекомендацій із трансформації UML-діаграми станів у програмний автомат.
Більш детальніше з ідеями авторів можна буде ознайомитись 4-5 жовтня в Київському національному університеті будівництва та архітектури на конференції GameOn: Education and Creative Industry
http://gamehub-cbhe.eu/…/gameon-education-and-creative-ind…/